Komunikaty
Badanie satysfakcji klientów urzędu
- podczas którego będzie można ocenić m.in. szybkość załatwienia spraw i rzetelność obsługi. Klienci, którzy odwiedzą Mazowiecki Urząd Wojewódzki pomiędzy 12 a 16 września zostaną poproszeni o wypełnienie w tym celu specjalnie przygotowanej ankiety.
Ankieta będzie dostępna we wszystkich wydziałach urzędu na terenie Warszawy (sprawdź, gdzie jesteśmy). Badanie przeprowadzą specjalnie przeszkoleni, doświadczeni ankieterzy. Akcja umożliwi zbadanie opinii klientów, którzy ocenią m.in. szybkość załatwienia sprawy, rzetelność obsługi klientów i jakość udzielonych informacji. Poza oceną personelu, będzie także możliwość wyrażenia opinii na temat siedziby urzędu (m.in. położenia, oznakowania i przystosowania do potrzeb niepełnosprawnych). Klienci ocenią również informacje zawarte na stronie internetowej www.mazowieckie.pl.
Wyniki przeprowadzonych wywiadów pomogą m.in. poprawić standardy obsługi i udoskonalić obszary, które oceniono najniżej. Inicjatywa ma charakter pilotażowy i służy wypracowaniu metod, które pozwolą na powtarzanie badania w przyszłości, bez konieczności korzystania z zewnętrznych agencji lub ekspertów. Badanie jest organizowane w ramach rządowego projektu „Klient w centrum uwagi administracji”. Podobną ankietę przeprowadzi 100 różnego rodzaju urzędów w całej Polsce.
Podobne tematy
-
24.11.2010Cudzoziemcy: lepsze standardy obsługi klienta
-
09.08.2011Zarządzanie i praca w urzędzie w 2010 roku
-
13.09.2011Nowoczesne standardy obsługi klienta
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail