Inne wiadomości
13.09.2011
Nowoczesne standardy obsługi klienta
Zajęcia z technik asertywnej komunikacji, zarządzania satysfakcją klienta i sposobów radzenia ze stresem to elementy szkolenia w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. Celem zajęć jest ulepszenie procesu obsługi klientów.
Szkolenie odbędzie się w dwóch turach. Pierwszą zaplanowano na 14-15 września 2011 r. Jednym z głównych celów szkolenia jest zapoznanie pracowników ze sposobami radzenia sobie w sytuacjach trudnych i niestandardowych.
Druga tura zajęć zostanie zorganizowana 22-23 września 2011 r. Kurs przeprowadzany jest w ramach projektu „Wdrożenia standardów zarządzania satysfakcją klienta we wskazanych urzędach administracji rządowej”. Realizuje go, ze środków Unii Europejskiej, Departament Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Podobne tematy
-
09.09.2011Badanie satysfakcji klientów urzędu
13.09.2011, Ilość wejść: 1832,
Rejestr zmian
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail