Pomoc dla niepełnosprawnych
Uwaga! To jest archiwalna wersja serwisu.

Zapraszamy do nowego serwisu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na portalu rządowym.

Inne wiadomości

13.09.2011

Nowoczesne standardy obsługi klienta

Zajęcia z technik asertywnej komunikacji, zarządzania satysfakcją klienta i sposobów radzenia ze stresem to elementy szkolenia w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. Celem zajęć jest ulepszenie procesu obsługi klientów.

  •  Obsługa punktu paszportowego
    Obsługa punktu paszportowego

Szkolenie odbędzie się w dwóch turach. Pierwszą zaplanowano na 14-15 września 2011 r. Jednym z głównych celów szkolenia jest zapoznanie pracowników ze sposobami radzenia sobie w sytuacjach trudnych i niestandardowych.

Druga tura zajęć zostanie zorganizowana 22-23 września 2011 r. Kurs przeprowadzany jest w ramach projektu „Wdrożenia standardów zarządzania satysfakcją klienta we wskazanych urzędach administracji rządowej”. Realizuje go, ze środków Unii Europejskiej, Departament Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Podobne tematy

  • 09.09.2011
    Badanie satysfakcji klientów urzędu
Podziel / Share
13.09.2011, Ilość wejść: 1832, Rejestr zmian

Komentarz (0)

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Newsletter

Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail

Polityka prywatności
do góry