Moje strony
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Doręczanie pism w formie elektronicznej do
Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie
e-administracja
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 206 poz. 1216) w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie dostępna jest elektroniczna skrzynka podawcza na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej e-PUAP, umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych. Lista realizowanych przez urząd usług elektronicznych jest dostępna tutaj.
Informujemy, że przyjmowane będą wyłącznie dokumenty elektroniczne spełniające następujące wymagania:
-
maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 megabajtów (5 MB), w tym załącznik maksymalnie 3,5 megabajta (3,5 MB),
-
dokumenty elektroniczne można dostarczyć na niżej wymienionych nośnikach informatycznych:
-
płyta CD-RW lub DVD-RW,
-
pamięć masowa USB 1.0 lub 2.0,
-
dyskietka 1,44 MB,
(wymienione nośniki danych muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru).
-
-
podpisane profilem zaufanym e-PUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (wydanego przez jeden z podmiotów kwalifikowanych świadczących usługi certyfikacyjne),
-
opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
-
akceptowane formaty załaczników to:
-
DOC, RTF,
-
XLS,
-
CSV,
-
TXT,
-
GIF, TIF, BMP, JPG,
-
PDF,
-
ZIP.
-
W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych niespełniających wszystkich wymogów sprawa nie będzie rozpatrywana.
Sposób korzystania z platformy jest prosty i przejrzysty. Jeśli klient nie dysponuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, może złożyć podpis za pomocą profilu zaufanego. Aby go zdobyć należy złożyć wniosek elektroniczny na stronie www.epuap.gov.pl a następnie w ciągu 14 dni potwierdzić dane osobowe z profilu w jednym z siedmiu punktów urzędu wojewódzkiego lub w jednostce ZUS, urzędzie skarbowym czy konsulacie. Wystarczy mieć przy sobie dowód osobisty lub paszport. Uzyskanie profilu jest bezpłatne, ważny jest 3 lata. Po zweryfikowaniu danych, m.in. imienia i nazwiska, numeru PESEL, urzędnik potwierdzi profil zaufany. Od tego momentu klient może składać podpis na dokumentach elektronicznych na platformie ePUAP.
Punkty potwierdzenia profilu zaufanego w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim i zamiejscowych delegaturach: |
Godziny przyjęcia klientów: |
---|---|
Warszawa, pl. Bankowy 3/5, wejście F, pokój nr 1.
|
8:00 - 15:45 |
Warszawa, ul. Krucza 5/11 wejście B, pokój nr 101. | 8:00 - 16:00 |
Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7, pokój nr 9. |
Poniedziałek: 10:00 - 17:30 Wtorek - piątek: 8:00 - 15:30 |
Ostrołęka, gen. A.E. Fieldorfa Nila 15, pokój nr 43. |
Poniedziałek: 10:00 - 17:30 Wtorek - piątek: 8:00 - 15:30 |
Płock, ul. 3 Maja 16, pokój nr 10. |
Poniedziałek: 10:00 - 17:30 Wtorek - piątek: 8:00 - 15:30 |
Radom, ul. Stefana Żeromskiego 53, pokój nr 71. |
Poniedziałek: 10:00 - 17:30 Wtorek - piątek: 8:00 - 15:30 |
Siedlce, ul. Piłsudskiego 38, pokój nr 14. |
Poniedziałek: 10:00 - 17:30 |
Rejestr punktów potwierdzających profil zaufany na terenie całego kraju