Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Jak szukać informacji
W ramach serwisu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego zaimplementowana została wyszukiwarka treści. Znajduje się ona w prawej części nagłówka strony internetowej. Jej zadaniem jest przeszukanie całej treści serwisu zgodnie z zadanym przez państwa kryteriami.
Wyświetlanie wyników przedstawiane jest w procentach trafności zapytania w odniesieniu do treści, segregowanych od najwyższego prawdopodobieństwa trafności. W ramach każdego wyniku jest tytuł strony i część jej treści, która pomoże Państwu zidentyfikować jej zawartość.
W ramach zawężenia wyników wyszukiwania można skorzystać z wyszukiwarki zaawansowanej.
Aby przeszukać treść serwisu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego wystarczy wpisać:
-
minimalna ilość znaków : 4
-
pełne słowo np. urząd – wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, gdzie występuje zadane słowo „urząd”,
-
dwa słowa lub więcej, obok siebie w cudzysłowie np. „urząd wojewódzki” – wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, gdzie występuje fraza "urząd wojewódzki"
-
dwa słowa lub więcej, obok siebie np. urząd wojewódzki – wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, gdzie występują oba te słowa lub słowo urząd lub wojewódzki
-
dwa słowa lub więcej, obok siebie, połączone symbolem „-” np. „urząd–wojewódzki” – wynikiem wyszukiwania są wszystkie strony, gdzie na jednej stronie występuje słowo urząd ale nie ma na niej słowa wojewódzki
-
skorzystaj z wyszukiwarki zaawansowanej