- Urząd
- Dla Klienta
- Ochrona Danych Osobowych
- Usługi
- Cudzoziemcy
- Paszporty
- Polityka Społeczna
- Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego
- Program Rodzina 500+ - zmiany od 1 lipca 2019 r.
- Program "Rodzina 500+"
- Świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny
- Wspieranie rodziny i piecza zastępcza
- Pomoc społeczna
- Organizacje pozarządowe
- Uchodźcy
- Romowie - program
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Osoby niepełnosprawne
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (w sprawie odwołań)
- Wojewódzki Komitet Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa
- Opracowania
- Sprawozdawczość
- Rejestry i wykazy
- Mapa jednostek i placówek pomocy społecznej
- Akty prawne
- Przeciwdziałanie handlowi ludźmi
- Pomoc dla bezdomnych
- Dodatek energetyczny dla odbiorcy wrażliwego
- Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”
- Program Senior+
- Karta Dużej Rodziny
- Program Dobry Start
- Fundusz solidarnościowy
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zarządzanie Kryzysowe
- Zdrowie
- Mandaty
- Aktualności
- Kontakt
Moje strony
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Aktualności
Zgłaszanie problemów technicznych związanych z działaniem z EMP@TII
Informuję, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej podpisało z firmą Softiq Sp. z o. o. umowę dotyczącą Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS) w zakresie:
1) rozwoju,
2) administrowania oraz usuwania Awarii i Błędów
3) wsparcia użytkowników
Firma będzie świadczyła ww. usługi w okresie 47 miesięcy.
W związku z powyższym wszelkie problemy dotyczące CSIZS należy zgłaszać na dedykowany helpdesk firmy SoftIQ:
strona www hd.softiq.pl
adres e-mail hd.empatia@softiq.pl
telefon (32) 323 16 56
faks (32) 323 13 55
Jednocześnie informuję, że umowa nie obejmuje usług dotyczących Oprogramowania Terminali Mobilnych (OTM) oraz Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (strona www.empatia.mrpips.gov.pl).
Na ww. usługi będą podpisane oddzielne umowy o czym niezwłocznie zostaną Państwo poinformowani.
Problemy dotyczące logowania do MZT (Modułu Zarządzania Tożsamością) należy zgłaszać do administratora wojewódzkiego:
Anna Kasperska
mail: akasperska@mazowieckie.pl
tel. 22 695-71-12