- Urząd
- Dla Klienta
- Ochrona Danych Osobowych
- Usługi
- Cudzoziemcy
- Paszporty
- Polityka Społeczna
- Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego
- Program Rodzina 500+ - zmiany od 1 lipca 2019 r.
- Program "Rodzina 500+"
- Świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny
- Wspieranie rodziny i piecza zastępcza
- Pomoc społeczna
- Organizacje pozarządowe
- Uchodźcy
- Romowie - program
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Osoby niepełnosprawne
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (w sprawie odwołań)
- Wojewódzki Komitet Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa
- Opracowania
- Sprawozdawczość
- Rejestry i wykazy
- Mapa jednostek i placówek pomocy społecznej
- Akty prawne
- Przeciwdziałanie handlowi ludźmi
- Pomoc dla bezdomnych
- Dodatek energetyczny dla odbiorcy wrażliwego
- Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”
- Program Senior+
- Karta Dużej Rodziny
- Program Dobry Start
- Fundusz solidarnościowy
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zarządzanie Kryzysowe
- Zdrowie
- Mandaty
- Aktualności
- Kontakt
Moje strony
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny
Strona znajduje się w archiwum.
INFORMACJA DOTYCZĄCA TERMINÓW PRZEKAZYWANIA SPRAWOZDAŃ Z OBSZARU ŚWIADCZEN RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO
Wydział Polityki Społecznej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego informuje, że sprawozdania za IV kwartał 2012 r. z obszaru świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego należy wgrać przy użyciu aplikacji statystycznej QuickStat i sFundusz w nieprzekraczalnym terminie do 11 stycznia 2013 r.
Ponadto przypominamy, że termin przekazania zbiorów centralnych z zakresu świadczeń rodzinnych w odniesieniu do IV kwartału 2012 r. upływa z dniem 25 stycznia 2013 r.
Sprawozdania rzeczowo-finansowe z zakresu świadczeń rodzinnych należy przekazać w dwóch wersjach: elektronicznej i papierowej. Sprawozdania w formie papierowej powinny być sporządzone i złożone na drukach zgodnych ze wzorem sprawozdań.
Jako organ sporządzający sprawozdanie należy wskazywać wójta/burmistrza/prezydenta. Wypełnione druki sprawozdań powinny być podpisane przez wójta, burmistrza, prezydenta i skarbnika - w przypadku realizacji ustawy o świadczeniach rodzinnych poza ośrodkiem pomocy społecznej lub dyrektora lub kierownika ośrodka pomocy społecznej z pieczęcią z upoważnienia wójta/burmistrza/prezydenta oraz księgowego.
Informujemy również, że zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 grudnia 2011 r. w sprawie sprawozdań z realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, wymagana jest jedynie forma elektroniczna sprawozdania z w/w zakresu.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 22 695 71 15, a w przypadku jednostek z terenu działania delegatur – prosimy o kontakt z właściwą delegaturą.
Jednocześnie prosimy o rzetelne sporządzenie sprawozdań i dotrzymanie terminu ich przekazania.