Pomoc dla niepełnosprawnych
Uwaga! To jest archiwalna wersja serwisu.

Zapraszamy do nowego serwisu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na portalu rządowym.

Potwierdzenie posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego

Gdzie mogę złożyć wniosek?

1. W siedzibie urzędu:

  • w Wydziale Spraw Cudzoziemców,
    Oddział Obywatelstwa i Repatriacji
    ul. Marszałkowska 3/5 w Warszawie
    antresola, pokoj A2, stanowisko nr 20

Dni i godziny przyjęć:

poniedziałek: 10.00 - 17.30
wtorek - piątek: 8.00 - 15.00

Jak trafić do pokoju A2

Wchodząc do Urzędu, kieruj się korytarzem po prawej stronie, na końcu którego znajduje się biletomat. Po pobraniu numerka wejdź na najbliższą klatkę schodową i kieruj się na I piętro.

Możesz wcześniej zarezerwować termin złożenia wniosku o potwierdzenie posiadania obywatelstwa polskiego - wygodnie przez internet — wystarczy, że wpiszesz dogodną dla siebie datę w kalendarzu internetowym – kliknij tutaj.

Kalendarz internetowy zezwala na wyznaczenie terminu w ciągu najbliższych 7 dni. Nowe terminy uruchamiają się ok. godziny 18:00. 

  • w Biurze Podawczym:

ul. Marszałkowska 3/5 w Warszawie
stanowisko nr 8

Dni i godziny przyjęć:

poniedziałek: 10.00 - 17.30,
wtorek - piątek: 8.00 - 15.00.

Ważne! Dokumenty składane w Biurze Podawczym nie są weryfikowane i potwierdzane za zgodność z oryginałem.

 

  • w Punkcie Obsługi Klienta

pl. Bankowy 3/5 w Warszawie
wejście F, od al. Solidarności

Dni i godziny przyjęć:

poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00

Ważne! Dokumenty składane w Punkcie Obsługi Klienta nie są weryfikowane i potwierdzane za zgodność z oryginałem.

 

2. Pocztą na adres:

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Spraw Cudzoziemców
Oddział Obywatelstwa i Repatriacji
ul. Marszałkowska 3/5
00-624 Warszawa.

 

Podziel / Share
27.03.2014, Ilość wejść: 17335, Rejestr zmian
do góry