- Urząd
- Dla Klienta
- Ochrona Danych Osobowych
- Usługi
- Cudzoziemcy
- Paszporty
- Polityka Społeczna
- Zarządzanie Kryzysowe
- Zdrowie
- Mandaty
- Aktualności
- Kontakt
Moje strony
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Potwierdzenie posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego
Gdzie mogę złożyć wniosek?
1. W siedzibie urzędu:
- w Wydziale Spraw Cudzoziemców,
Oddział Obywatelstwa i Repatriacji
ul. Marszałkowska 3/5 w Warszawie
antresola, pokoj A2, stanowisko nr 20
Dni i godziny przyjęć:
poniedziałek: 10.00 - 17.30
wtorek - piątek: 8.00 - 15.00
Jak trafić do pokoju A2
Wchodząc do Urzędu, kieruj się korytarzem po prawej stronie, na końcu którego znajduje się biletomat. Po pobraniu numerka wejdź na najbliższą klatkę schodową i kieruj się na I piętro.
Możesz wcześniej zarezerwować termin złożenia wniosku o potwierdzenie posiadania obywatelstwa polskiego - wygodnie przez internet — wystarczy, że wpiszesz dogodną dla siebie datę w kalendarzu internetowym – kliknij tutaj.
Kalendarz internetowy zezwala na wyznaczenie terminu w ciągu najbliższych 7 dni. Nowe terminy uruchamiają się ok. godziny 18:00.
- w Biurze Podawczym:
ul. Marszałkowska 3/5 w Warszawie
stanowisko nr 8
Dni i godziny przyjęć:
poniedziałek: 10.00 - 17.30,
wtorek - piątek: 8.00 - 15.00.
Ważne! Dokumenty składane w Biurze Podawczym nie są weryfikowane i potwierdzane za zgodność z oryginałem.
- w Punkcie Obsługi Klienta
pl. Bankowy 3/5 w Warszawie
wejście F, od al. Solidarności
Dni i godziny przyjęć:
poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00
Ważne! Dokumenty składane w Punkcie Obsługi Klienta nie są weryfikowane i potwierdzane za zgodność z oryginałem.
2. Pocztą na adres:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wydział Spraw Cudzoziemców
Oddział Obywatelstwa i Repatriacji
ul. Marszałkowska 3/5
00-624 Warszawa.