- Urząd
- Dla Klienta
- Ochrona Danych Osobowych
- Usługi
- Cudzoziemcy
- Paszporty
- Polityka Społeczna
- Zarządzanie Kryzysowe
- Zdrowie
- Mandaty
- Aktualności
- Kontakt
Moje strony
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Nadanie obywatelstwa polskiego przez Prezydenta RP
Gdzie mogę złożyć wniosek?
1. W siedzibie urzędu:
- w Wydziale Spraw Cudzoziemców,
Oddział Obywatelstwa i Repatriacji,
ul. Marszałkowska 3/5 w Warszawie,
antresola, pokój A2, stanowisko nr 20.
Dni i godziny przyjęć:
poniedziałek: 10.00 - 17.30,
wtorek - piątek: 8.00 - 15.00.
Jak trafić do pokoju A2
Wchodząc do Urzędu, kieruj się korytarzem po prawej stronie, na końcu którego znajduje się biletomat. Wejdź na najbliższą klatkę schodową i kieruj się na I piętro.
Uwaga! Wniosek o nadanie obywatelstwa polskiego można złożyć osobiście w Oddziale do spraw Obywatelstwa i Polskiego Pochodzenia Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę poprzez KALENDARZ INTERNETOWY. Kalendarz internetowy zezwala na wyznaczenie terminu w ciągu najbliższych 7 dni. Nowe terminy uruchamiają się ok. godziny 18:00. Natomiast w przypadku zamiaru złożenia wniosku w Biurze Podawczym Wydziału Spraw Cudzoziemców lub w Punkcie Przyjmowania Korespondencji Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie można stawić się w dogodnym dla siebie terminie w godzinach pracy Urzędu. |
- w Biurze Podawczym,
ul. Marszałkowska 3/5 w Warszawie,
stanowisko nr 8.
Dni i godziny przyjęć:
poniedziałek: 10.00 - 17.30,
wtorek - piątek: 8.00 - 15.00
Ważne!
- Wniosek składany w Biurze Podawczym musi zawierać podpis urzędowo poświadczony (potwierdzony przez notariusza).
- Dokumenty składane w Biurze Podawczym nie są weryfikowane i potwierdzane za zgodność z oryginałem.
- w Punkcie Obsługi Klienta,
pl. Bankowy 3/5 w Warszawie,
wejście F, od al. Solidarności.
Dni i godziny przyjęć:
poniedziałek - piątek: 08.00 - 16.00
Ważne!
- Wniosek składany w Punkcie Obsługi Klienta musi zawierać podpis urzędowo poświadczony (potwierdzony przez notariusza).
- Dokumenty składane w Punkcie Obsługi Klienta nie są weryfikowane i potwierdzane za zgodność z oryginałem.
2. Pocztą na adres:
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie,
Wydział Spraw Cudzoziemców,
Oddział Obywatelstwa i Repatriacji,
ul. Marszałkowska 3/5,
00-624 Warszawa.
Ważne! Wniosek wysyłany pocztą musi zawierać podpis urzędowo poświadczony (potwierdzony przez notariusza).