- Urząd
- Dla Klienta
- Ochrona Danych Osobowych
- Usługi
- Cudzoziemcy
- Paszporty
- Polityka Społeczna
- Zarządzanie Kryzysowe
- Zdrowie
- Mandaty
- Aktualności
- Kontakt
Moje strony
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Rejestracja obywatela UE
Co zrobić jeśli zmieniłem adres zameldowania, zniszczyłem lub zgubiłem zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu?
Obywatel Unii Europejskiej powinien zgłosić się do wojewody właściwego ze względu na miejsce swojego zamieszkania z następującymi dokumentami:
- wniosek o wymianę lub wydanie nowego zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE,
- dokument podróży albo inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo,
- potwierdzenie zameldowania tylko i wyłącznie jeśli jest to zameldowanie na pobyt stały lub czasowy trwający ponad 3 miesiące.
- zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE.
16.04.2014, Ilość wejść: 2853,
Rejestr zmian