Pomoc dla niepełnosprawnych
Uwaga! To jest archiwalna wersja serwisu.

Zapraszamy do nowego serwisu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na portalu rządowym.

Rejestracja obywatela UE

Co zrobić jeśli zmieniłem adres zameldowania, zniszczyłem lub zgubiłem zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu?

Obywatel Unii Europejskiej powinien zgłosić się do wojewody właściwego ze względu na miejsce swojego zamieszkania z następującymi dokumentami:

  • wniosek o wymianę lub wydanie nowego zaświadczenia o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE,
  • dokument podróży albo inny dokument potwierdzający tożsamość i obywatelstwo,
  • potwierdzenie zameldowania tylko i wyłącznie jeśli jest to zameldowanie na  pobyt stały lub czasowy trwający ponad 3 miesiące.
  • zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE.   
Podziel / Share
16.04.2014, Ilość wejść: 2853, Rejestr zmian
do góry