Moje strony
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Informacje o projekcie
Projekt polega na wprowadzeniu rozwiązań usprawniających obsługę i poprawiających dostęp do informacji oraz komunikację obywateli państw trzecich z urzędem. Działania zaplanowane w ramach projektu są ukierunkowane na zaspokojenie potrzeb klientów Wydziału Spraw cudzoziemców w obszarze komfortu obsługi oraz dostępu do informacji i usług w Wydziale.
Ważną i niezaspokojoną potrzebą cudzoziemca jest osobisty kontakt z urzędnikiem celem np. sprawdzenia dokumentów przed złożeniem (tzw. preselekcja) albo udzielenia prostej informacji. Tę potrzebę zaspokoi utworzenie recepcji w budynku WSC.
Działaniem, którego efektem będzie swoboda przemieszczania się po budynku i stworzenie przyjaznych warunków oczekiwania na obsługę jest jednolita wizualna informacja na terenie budynku i w delegaturach. Z uwagi na szeroki wachlarz oferowanych usług w różnych miejscach budynku planowane jest bardziej plastyczne oznakowanie poszczególnych usług oraz „drogi” do miejsca ich świadczenia.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki wyjdzie naprzeciw potrzebom migrantów, poprzez zmodernizowanie pomieszczeń obsługi interesantów oraz rozszerzając swoją ofertę o przyjazne i nowoczesne rozwiązania informatyczne. Nowoczesne hale obsługi i nowinki techniczne zapewnią szeroki i łatwy dostęp do usług oferowanych w Urzędzie. Przyjazna strona internetowa z aplikacjami umożliwiającymi szybkie i skuteczne pozyskanie informacji wskazujących sposób załatwienia sprawy. Aplikacje będą swego rodzaju drogowskazami prowadzącymi po zawiłościach przepisów.