Komunikaty
Konkurs „Gmina Fair Play”
W konkursie „Gmina Fair Play”, organizowanym od 11 lat, nagradzane są przyjazne dla inwestorów samorządy, które angażują się w tworzenie jak najlepszych warunków do prowadzenia działalności gospodarczej. Na zgłoszenie jest czas do 15 marca 2012 r.
W inicjatywie mogą wziąć udział przede wszystkim te gminy, na terenie których w 2011 r. były prowadzone działania inwestycyjne. Wypełniają one specjalną ankietę, które jest oceniana przez komisję konkursową pod względem m.in.: warunków prowadzenia działalności gospodarczej, jakości obsługi inwestorów, dostępu do infrastruktury technicznej i dotychczasowych osiągnięć w przyciąganiu inwestycji biznesowych i mieszkaniowych. Podczas drugiego etapu, do którego przechodzą uczestnicy z odpowiednią ilością punktów, przeprowadzony zostanie audyt certyfikujący – jego zadaniem jest potwierdzenie informacji przedstawionych przez gminy.
Wręczenie laureatom tytułu, godła promocyjnego i certyfikatu „Gmina Fair Play – Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji” odbędzie się pod koniec 2012 roku na gali finałowej konkursu. Nagrodzone samorządy zostaną wpisane do internetowej bazy gmin przyjaznych dla inwestorów, o której organizatorzy inicjatywy poinformują władze regionalne, media i ambasady. Więcej o przedsięwzięciu na: www.gmina.fairplay.pl.
Podobne tematy
-
02.03.2010Rusza I etap konkursu „Zdrowa Gmina”
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail