Komunikaty
Oświadczenia majątkowe samorządowców: termin do 12.09
Wójtowie, burmistrzowie, prezydenci miast, przewodniczący sejmiku województwa, rad powiatów, gmin, miast i dzielnic Warszawy powinni złożyć oświadczenia do wojewody mazowieckiego na dwa miesiące przed końcem kadencji upływającej 12.11.2010 roku.
Dokumenty powinny zostać sporządzane według stanu na dzień złożenia. Oświadczenie majątkowe można złożyć osobiście w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie lub przesłać pocztą. Przedstawiciele samorządów, którzy zechcą złożyć oświadczenie majątkowe 12 września (niedziela), będzie mieli taką możliwość od 11 do 17 w pokoju 620 ( wejście „F” od al. Solidarności). Oświadczenia należy złożyć w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego wojewoda jest zobowiązany przekazać do właściwego urzędu skarbowego).
Szczegółowe informacje dotyczące składania oświadczeń majątkowych oraz pomocne druki i instrukcje dostępne są na stronie internetowej www.mazowieckie.pl pod zakładką oświadczenia majątkowe.
Do wojewody mazowieckiego oświadczenia składają również, w dniu odwołania ze stanowiska lub rozwiązania umowy o pracę, marszałek województwa oraz starostwie. Łącznie - wraz z dokumentami wójtów, burmistrzów i prezydentów miast oraz przewodniczących sejmiku województwa, rad powiatów, gmin, miast i dzielnic Warszawy – do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego powinny wpłynąć 722 oświadczenia majątkowe.
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail