Komunikaty
Porady konsumenckie w Warszawie
W przypadku problemów ze sprzedawcą i usługodawcą mieszkańcy z Warszawy i okolic mogą zgłosić się do Centrum Porad Konsumenckich. Porady udzielane są wyłącznie w sprawach konsumenckich – przedsiębiorcy nie są obsługiwani.
Bezpłatną poradę prawną można uzyskać w siedzibie Stowarzyszenia Konsumentów Polskich przy ul. Gizów 6 (klatka 3A, pokój 115 na I piętrze). Centrum jest czynne w poniedziałki i czwartki od 14:00 do. 18:00 oraz we wtorki, środy i piątki od 9:00 do 13:00. Zapytanie można również wysłać pocztą elektroniczną na adres porady@skp.pl lub za pomocą formularza dostępnego na stronie www.skp.pl. Porady są udzielane również telefonicznie: (22) 634 06 68, (22) 634 06 39.
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich jest niezależną, pozarządową organizacją konsumencką. Założone zostało w marcu 1995 roku. Celem instytucji jest rozwijanie świadomości konsumentów w zakresie posiadanego przez nich prawa do bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, informacji, edukacji i reprezentacji, jak również ochrony ich interesów ekonomicznych i prawnych.
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail