Pomoc dla niepełnosprawnych
Uwaga! To jest archiwalna wersja serwisu.

Zapraszamy do nowego serwisu Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie na portalu rządowym.

Komunikaty

27.08.2019

Konkurs „Menedżerowie innowacyjnych praktyk w instytucjach publicznych”

Instytucje i osoby zainteresowane wprowadzaniem innowacyjnych zmian w administracji publicznej zapraszamy do udziału w konkursie pt.„ Menedżerowie innowacyjnych praktyk w instytucjach publicznych”. Jego celem jest wyłonienie i promowanie liderów zmian, którzy kierując się dobrem obywateli wdrożyli dobrą praktykę usprawniającą funkcjonowanie urzędów oraz świadczenie usług publicznych.

Partnerami konkursu Forum Zarządzania Publicznego (FZP) „Menedżerowie innowacyjnych praktyk w instytucjach publicznych” są: Krajowa Szkoła Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Narodowy Instytut Samorządu Terytorialnego i Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Przedsięwzięcie to odbywa się pod patronatem Szefa Służby Cywilnej, Dobrosława Dowiata-Urbańskiego.

Konkurs wspiera główne założenie Forum Zarządzania Publicznego, którym jest dzielenie się doświadczeniami i zapoznanie administracji publicznej z nowoczesnymi metodami zarządzania instytucjami publicznymi. Wyłonieni przez Kapitułę konkursu finaliści będą mieli okazję zaprezentować najlepsze praktyki podczas grudniowej konferencji podsumowującej konkurs.

Korzyści z udziału w konkursie

Dla menedżera: wyróżnienie działań pracownika instytucji publicznej, który zainicjował wdrożenie i/lub zarządzał procesem implementacji innowacyjnej praktyki w danej instytucji.

Dla instytucji: zwiększenie motywacji pracowników urzędu do podejmowania innowacyjnych działań,

wzrost identyfikacji pracowników i klientów z instytucjami publicznymi oraz wzrost  zaufania do nich,

promocja oraz podniesienie prestiżu instytucji i osób w nich zatrudnionych.

Dla całej administracji publicznej: poprawa jakości usług poprzez upowszechnienie nagrodzonych rozwiązań wśród instytucji publicznych.

Do konkursu prosimy zgłaszać praktyki wdrożone od 1 stycznia 2016 r. do 30 czerwca 2019 r.

Warunki jakie należy spełnić, aby wziąć udział w konkursie:

  • zidentyfikowanie i opisanie dobrej praktyki w zakresie zarządzania,
  • poprawne wypełnienie formularza zgłoszeniowego,
  • przesłanie zgłoszenia poprzez stronę konkursu (Potwierdzenie rejestracji zgłoszenia zostanie przesłane na wskazany w zgłoszeniu adres e-mail).

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 15 października 2019 r. Zgłoszenia nadesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Zgłoszeń do konkursu należy dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

WZÓR FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO

Więcej na temat Forum Zarządzania Publicznego

 

Podziel / Share
27.08.2019, Ilość wejść: 1157, Rejestr zmian

Komentarz (0)

Dodaj komentarz
  • Brak komentarzy

Newsletter

Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail

Polityka prywatności
do góry