Komunikaty
Oświadczenia majątkowe samorządowców
Do końca kwietnia samorządowcy mają czas na przekazanie Wojewodzie oświadczeń majątkowych.
Dokument, w dwóch egzemplarzach według stanu na 31 grudnia 2018 r., należy przesłać do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego lub złożyć osobiście w kancelarii urzędu zlokalizowanej w Punkcie Obsługi Klienta.
Do złożenia oświadczenia majątkowego zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic Warszawy, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast z województwa mazowieckiego. Aktualne formularze oświadczeń dostępne są w zakładce oświadczenia majątkowe (link przenosi do podstrony MUW)
Do oświadczenia dołączone powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie Wojewody.
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail