Komunikaty
Oświadczenia majątkowe samorządowców – nowy wzór
Do końca kwietnia samorządowcy mają czas na przekazanie Wojewodzie oświadczeń majątkowych. W bieżącym roku obowiązują zmienione formularze oświadczeń.
Dokument, w dwóch egzemplarzach według stanu na 31 grudnia 2017 r., należy przesłać pocztą do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego lub złożyć osobiście w kancelarii urzędu zlokalizowanej w Punkcie Obsługi Klienta.
Do złożenia oświadczenia majątkowego zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic Warszawy, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast z województwa mazowieckiego. Aktualne formularze oświadczeń dostępne są w zakładce oświadczenia majątkowe, a także w załącznikach poniżej.
Do oświadczenia dołączone powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie Wojewody.
Pliki do pobrania
-
Formularz oświadczenia majątkowego, samorząd gminny - radny
125.57 KB27.03.2018 09:40
-
Formularz oświadczenia majątkowego, samorząd gminny - wójt
125.79 KB27.03.2018 09:40
-
Formularz oświadczenia majątkowego, samorząd powiatu - członek zarządu
127.27 KB27.03.2018 09:40
-
Formularz oświadczenia majątkowego, samorząd powiatu - radny
125.04 KB27.03.2018 09:40
-
Formularz oświadczenia majątkowego, samorząd województwa - członek zarządu
130.47 KB27.03.2018 09:40
-
Formularz oświadczenia majątkowego, samorząd województwa - radny
128.66 KB27.03.2018 09:40
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail