Komunikaty
Budujemy Punkt Obsługi Klienta
Usługi świadczone przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki będzie można załatwić w jednym miejscu. W siedzibie przy pl. Bankowym 3/5 powstaje Punkt Obsługi Klienta. Prace prowadzone są w pomieszczeniach znajdujących się od al. Solidarności. W związku z przebudową wejście „F” jest tymczasowo nieczynne.
Punkt Obsługi Klienta będzie służył klientom, którzy przyjdą złożyć korespondencję do urzędu, potwierdzić profil zaufany ePUAP oraz skorzystać z usług prowadzonych przez wydziały merytoryczne zlokalizowane przy pl. Bankowym – m.in. Wydział Infrastruktury, Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości czy Wydział Zdrowia.
Powstanie także punkt informacyjny, w którym pracownicy będą udzielać odpowiedzi na pytania klientów (również telefoniczne) dotyczące spraw realizowanych w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim.
W Punkcie Obsługi Klienta będzie znajdować się kasa, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 15:00. Płatności będzie można dokonać zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą. Dla wygody klientów zainstalowany zostanie terminal.
Ponadto zaplanowano budowę dwóch pokoi dla klienta, w których dostępne będą:
- wydrukowane formularze wniosków do pobrania, wzory poprawnie wypełnionych wszystkich wniosków obowiązujących w MUW,
- tablica informacyjna zawierająca wszystkie dane teleadresowe urzędu, numery telefonów, godziny pracy urzędu,
- stoliki i krzesła, przy których klienci będą mogli wypełniać formularze,
- stanowisko komputerowe z drukarką.
Nie zabraknie także pokoju dla rodziców z małymi dziećmi (będzie wyposażony m.in. w przewijak) oraz sali zabaw dla dzieci, w której będą dostępne zabawki, książki, papier, kredki, puzzle, telewizor z bajkami, krzesełka, stoliki.
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail