Komunikaty
Zmiana miejsca obsługi klientów Oddziału Obywatelstwa i Repatriacji
-
Wydział Spraw Cudzoziemców przy ul. Marszałkowskiej 3/5 w Warszawie.
-
Informacje dotyczące przeprowadzki Oddziału Obywatelstwa i Repatriacji WSC.
14 lipca 2016 r. Oddział Obywatelstwa i Repatriacji przenosi się z placu Bankowego do nowej siedziby Wydziału Spraw Cudzoziemców przy ulicy Marszałkowskiej 3/5. Punkt obsługi klienta będzie się mieścił na antresoli w pokoju A2.
W nowym miejscu obsługiwane będą sprawy związane z:
- potwierdzeniem posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego,
- nadaniem obywatelstwa polskiego,
- uznaniem za obywatela polskiego,
- wyrażaniem przez Prezydenta RP zgody na zrzeczenie się obywatelstwa polskiego,
- uznaniem za repatrianta.
Od 4 lipca zmiany w udzielaniu informacji dla cudzoziemców
Od 4 lipca cudzoziemcy mogą korzystać z całodobowej automatycznej infolinii, sprawdzić status swojej sprawy w internecie oraz skontaktować się z konsultantami telefonicznie bądź mailowo. Informacje nie są udzielane bezpośrednio w siedzibie Wydziału Spraw Cudzoziemców (w ramach dotychczasowych stanowisk, numerek z literką B i M). Zobacz szczegóły.
Wydział Spraw Cudzoziemców w nowej siedzibie
Wydział Spraw Cudzoziemców w listopadzie 2015 roku przeniósł się z ul. Długiej do budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5 w Warszawie. Nowa siedziba jest przystosowana do obsługi większej liczby klientów, w tym niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi. Klienci mają do dyspozycji m.in.: wygodną recepcję, punkt podawczy, przestronne poczekalnie czy pokój dla rodziców z dziećmi oraz kącik zabaw. Budżet inwestycji to ponad 17 mln zł.
Pliki do pobrania
Podobne tematy
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail