Komunikaty
Narada służby geodezyjnej i kartograficznej
Konsultacje w sprawie rejestru granic i powierzchni jednostek terytorialnych to główny temat narady służby geodezyjnej i kartograficznej z terenu Mazowsza. Uczestnikami szkolenia, zainicjowanego przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego, byli geodeci powiatowi. Obrady zainaugurował wicewojewoda Dariusz Piątek.
W trakcie spotkania przedstawiono przepisy i działania dotyczące organizacji, trybu oraz norm technicznych w zakresie tworzenia oraz aktualizacji państwowego rejestru granic i powierzchni kraju. Szczególną uwagę zwrócono na ujednolicone standardy weryfikacji danych przekazanych przez Główny Urzędu Geodezji i Kartografii.
Gośćmi narady byli wiceprezes Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii Jacek Jarząbek, dyrektor Departamentu Informacji o Nieruchomościach GUGiK Jarosław Wysocki oraz geodeta województwa Krzysztof Mączewski.
Wojewódzki inspektor nadzoru geodezyjnego i kartograficznego działa w imieniu wojewody jako kierownik inspekcji geodezyjnej i kartograficznej, wchodzącej w skład zespolonej administracji rządowej w województwie. Do jego zadań należy m.in. kontrolowanie stosowania przepisów geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowanie lokalnych systemów informacji o terenie.
Podobne tematy
-
04.11.2010Geodezja i kartografia: seminarium w Warszawie
-
28.06.2012Ewidencja gruntów i budynków – warsztaty
-
28.11.2012Narada służby geodezyjnej i kartograficznej
-
13.11.2013Narada służby geodezyjnej i kartograficznej z Mazowsza
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail