Komunikaty
Oświadczenia majątkowe samorządowców: termin do 30.04
Z końcem kwietnia mija ustawowy termin przekazania oświadczeń majątkowych przez samorządowców. Dokument, w dwóch egzemplarzach według stanu na 31 grudnia 2011 r., należy zdać osobiście lub przesłać pocztą do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.
Do oświadczenia dołączone powinno być zeznanie (PIT) o wysokości dochodu w ubiegłym roku. Jeden egzemplarz oświadczenia majątkowego przekazany będzie do urzędu skarbowego, drugi natomiast poddany zostanie analizie wojewody. Informację o osobach, które nie złożą oświadczeń w terminie, bądź u których stwierdzono w zeznaniach nieprawidłowości, wojewoda przekaże odpowiednim organom (sejmik województwa, rada powiatu, gminy, miasta, dzielnicy).
Do złożenia oświadczenia majątkowego wojewodzie mazowieckiemu zobowiązani są: przewodniczący sejmiku województwa, przewodniczący rad powiatów, gmin, miast oraz dzielnic Warszawy, marszałek województwa, starostowie, wójtowie, burmistrzowie i prezydenci miast z terenu województwa mazowieckiego. Szczegółowe informacje oraz pomocne druki dostępne są w zakładce "Oświadczenia majątkowe".
Podobne tematy
-
27.12.2010Oświadczenia majątkowe samorządowców
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail