Inne wiadomości
Kiedy obywatel rozumie urzędnika? – warsztaty dobrych praktyk
Prezentacja rozwiązań sprzyjających poprawie komunikacji z obywatelami i wymiana dobrych praktyk to główne cele warsztatów zorganizowanych w ramach Forum Zarządzania Publicznego, zorganizowanego w Krajowej Szkole Administracji Publicznej.
Projekt „Kiedy obywatel rozumie urzędnika? – dobre praktyki instytucji publicznych w komunikacji z klientami” adresowany jest do pracowników administracji rządowej i samorządowej.
W spotkaniu, które odbyło się w Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego w Warszawie wzięli udział przedstawiciele m.in. Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Warsztaty mają na celu zwrócenie uwagi uczestnikom na problem z odbiorem przez obywateli treści, jakie przygotowują urzędnicy. W poprawie komunikacji ma pomóc m.in. dzielenie się doświadczeniami i wnioskami z realizowanych badań naukowych oraz stworzenie platformy do wymiany dobrych praktyk w zarządzaniu i funkcjonowaniu administracji publicznej.
Forum Zarządzania Publicznego to wspólny projekt Krajowej Szkoły Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego, Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Newsletter
Najważniejsze informacje na temat pracy Wojewody i ważnych wydarzeń w województwie na Twój e-mail